vrijdag 22 augustus 2014

Good sports: run, run, as much as you can!

Voor de derde keer deze week haalde ik mijn metro of bus, waarvan ik dacht hem niet te halen, gewoon op mijn hakken of way more comfortable op mijn All Stars! Really, I'm so glad I'm a runner! Geen gehijg voor de neus van de buschauffeur of spontaan uitbrekend zweet wanneer ik neerplof op een metrostoeltje, nee, ik ben fit, heb conditie: I'm a runner, hell yeah!
 
 
Al brak het angstzweet mij vanmorgen wel uit: over een kleine 2 maanden sta ik al aan de start van de halve Mizuno marathon van Amsterdam. Afgelopen maandag was ik blij dat ik het nog net redde 5 km op de teller te zetten na 2 heerlijke weken Portugal. Een halve is ruim 16 km verder! Als een dolle ging ik op zoek naar trainingsschema's en deze maakten me alleen nog nerveuzer... 3x per week lopen, duurlopen van 75 tot 110 minuten, uhmmmm tijd, tijd, tijd, waar ben je?  Gelukkig las ik een blog op Stoere Vrouwen Sporten. Een halve is mogelijk zonder een vast schema, pfoe daar ging de last is een klein beetje van mijn schouder! Start training, start running.
 
En dan is er ook nog altijd de Marathontips the Oatmeal voor de beste tips en tricks!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten