zondag 22 juni 2014

Good sports: It's been a while





Zoals velen van jullie misschien wel hebben gelezen, ik heb me ingeschreven voor de halve marathon in Amsterdam. Deze is pas in oktober,maar toch, ik vind het nu al spannend! De race is namelijk meer dan 2x zo ver als ik gewend ben te lopen en soms vind ik die 10 al behoorlijk zwaar! Dus kilometers maken, dat is wat ik moet gaan doen!

Afgelopen week was ik helaas niet zo sporty, vorige week zondag nog een rondje gerend, en daarna pas vrijdag weer op het hockeyveld gestaan. Vandaag werd het dus tijd voor een wat langere run. Om 11 uur had ik afgesproken met mijn loopmaatjes, mooie tijd voor een zondag & we waren niet de enigen met dit idee. Overal waar je keek zag je felgekleurde hardloopshirtjes, wandelaars en wielrenners. Rotterdam Sportstad, sowieso waar! 

Na het rondje bruggen was de verleiding groot om net als mijn matties lekker naar huis te gaan, maar die halve marathon zit in mijn hoofd. Dus ik besloot nog even door te gaan, en waarom niet, ik liep best lekker! Even naar de Shell en terug, aangekomen bij de Shell was ik helemaal nog niet moet, dus waarom tik ik ook niet even de Esch aan?! Heerlijk gelopen, een kleine 10 kilometer in de benen, ik heb er weer wat meer vertrouwen in, we hebben immers nog 119 dagen te gaan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten