dinsdag 25 februari 2014

Good sports: 20 van Alphen



"We zijn er weer bij en dat is prima, vivaaaaa....."

"Uhm, wacht even Jeske, prima? Je beseft toch wel dat de 20 van Alphen op 2 maart valt?"

"Ja, lekker toch, precies voor het hockeyseizoen! Goed begin is het halve werk! Lijkt mij prima!"

"2 maart is Carnaval... niet prima"

Meeeennnnn nooooohhh, ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan, welke Brabander plant er nou een run in tijdens Carnaval, damn, damn, balen.

"Dan ga je toch niet? Wat is het probleem?"

Juist dát is het probleem, ik haak nooit, of ik moet in het ziekenhuis belanden. Afhaken komt niet in mijn woordenboek voor. De vraag is: wat wordt een grotere uitdaging? 

A. Nuchter Carnavallen
B. De 10 KM van Alphen als een brakke Harry lopen?
C. Afzeggen

C is geen optie, afzeggen? Mij niet gezien! B. kan, maar als er nog iets is wat ik haat, dan is het weten beter te kunnen, ook dat voelt dan weer als falen.... Goed.... dan blijft er dus nog maar eentje over optie A. de meest gezonde van de 3, geen bier voor mij, geen King Loempia's in de nacht, een behoorlijke uitdaging als je het mij vraagt, but it's a yes!

I'll keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten