donderdag 9 januari 2014

Good Places: Palacio de Crystal Madrid

Panorama HTC
Het einde van 2013 luidde ik dit jaar in in Madrid. Voorafgaand aan dit festijn moest er natuurlijk de nodige sightseeing gedaan worden. Toen ik thuis op Pinterest aan het zoeken was naar unieke bezienswaardigheden in de Spaanse hoofdstad stuitte ik op Palacio de Crystal, het zag er adembenemend uit vooral in de zon! 30 december was het in Madrid een zonovergoten dag, ik wilde die beloofde regenboogkleuren wel eens zien! Helaas zag ik niet de kleuren zoals deze op alle foto's te zien zijn, maar dat neemt niet weg dat het Palacio de Crystal alsnog prachtig was om te zien.

Toevallig kwam ik vandaag een artikel op Froot tegen met schitterende foto's van het paleis.

Palacio de Crystal door de lens van mijn camera:
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten