vrijdag 14 maart 2014

Good sports: 6,5 KM, the max?



Oké toegegeven, mijn running-schema is alles behalve optimaal. Of zeg maar... het bestaat eigenlijk gewoon niet! Met 3x in de week hockey kom ik niet echt meer toe aan hardlopen als ik er ook nog een sociaal leven op wil na houden en mijn knieën niet wil overbelasten. Ik blijf al 2 weken steken op 6,5 KM en dat irriteert me mateloos, het lijkt wel of mijn lichaam niet meer kilometers wil maken. Mijn benen zeggen, ho stop, ik wil niet meer, met geen mogelijkheid krijg ik ze verder. Maar over een maand is het al zover; de ABN AMRO Marathon Rotterdam en dan zal ik toch echt die 10 KM moeten lopen in een het liefst zo fatsoenlijk mogelijke tijd!

En dan nog dit, stay positive, ondanks dat het niet helemaal superlekker liep. Ik heb toch maar weer 6,5 KM op mijn runkeeper-teller gezet en in een behoorlijk schappelijke tijd. Het was lekker weer en daar heb ik van genoten, dat moet ik dan ook weer niet vergeten.Dus vanaf deze week Friday Running Day, of het nu regent of de zon schijnt, of ik nu moe ben van de werkweek of niet.... De lunches moeten maar even wijken, ik ga tijd maken. Let's go for it!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten