donderdag 6 maart 2014

Good sports: Shame on me...


Hé hallo, ja ik leef weer! Na 3 dagen Carnaval ben ik weer terug op aarde, ik ben weer op de hoogte van het laatste nieuws, heb alweer gewerkt en op het hockeyveld gestaan en mijn zachte G is alweer bijna verdwenen.
Vorige week beloofde ik jullie op de hoogte te houden van mijn 10 KM tijdens Carnaval. Weet je nog, antwoord C. afzeggen stond niet in mijn woordenboek. Helaas heb ik mijn woordenboek moeten uitbreiden en is dit er wel in voor gekomen. Minder leuke reden, de oma van mijn loopbuddy lag slecht (en overleed uiteindelijk die ochtend), een gezellige middag met afsluitend etentje zat er dus niet in. Zij ging heel stoer wel en klokte ook nog een mooie tijd onder het uur, ik ben trots!

Ik koos ervoor om toch in Brabant te blijven en me in het carnavalsgedruis te storten.
Tsja afzeggen, shame on me, maar ik heb ondanks alles van de Brabantsche gezelligheid genoten…!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten