zaterdag 8 maart 2014

Good sports: Yes I went running again!

Het was weer even geleden dat ik mijn hardloopschoenen aantrok, veel gehockeyd, druk gehad, toch een beetje last van mijn knieën… Allemaal redelijk capabele excuses, maar met zulk stralend lenteweer gaat mijn hardloophart kloppen en kan ik niet anders dan mijn running gear uit de kast trekken en een rondje doen. Gisterenmiddag vond ik een klein uurtje in mijn drukke schema, genoeg tijd voor een rondje Plas! Na 3 weken stil te hebben gestaan op hardloopgebied voelde het allemaal niet zo soepel aan als tevoren, of was dit toch psychisch?


Het duurde even voor ik me er toe kon zetten; "is het wel slim om helemaal naar de Plas te gaan? Ik kan niet terug als ik het niet meer red, gaan wandelen is geen optie, dan ben ik te laat en staan mijn vriendinnetjes voor een gesloten deur...Maarja de Plas is wel mooi en nu is het nog licht, 's avonds kun je er niet heen. Oké, let's do it, I'm a runner, I can handle it!"

En met die houding kun je de wereld aan, vertrouwen is de sleutel tot succes. Zo zie je maar, toch weer ruim 6,5 KM op de teller, met een paar ministopjes omdat mijn schoenen niet helemaal lekker zaten en stiekem keek ik na 6 KM toch wel uit naar mijn huis, maar I did it! 

Op naar 13 april!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten