woensdag 30 juli 2014

Good drinks: komkommer-munt-sap

 
Een van mijn favoriete blogs is de blog I love Health. Niet omdat ik zo'n onwijs healthy person ben (al denkt men dat wel eens met mijn sportritme), maar vooral omdat de recepten zo heerlijk zijn! Omdat ik dit weekend op vakantie ga ben ik mijn koelkast wat aan het opschonen en wat vond ik daar? Een komkommer, een citroen en wat muntblaadjes! Het is warm, dus een verfrissend sapje gaat er altijd wel in, perfecte ingredienten dus!
 

Wat heb je nodig?

 
  • Halve komkommer
  • Sap van circa 1 citroen
  • Handje verse munt blaadjes
  • 1 liter water

  • Bereiding komkommer munt drink


    Was de komkommer goed en snijd hem in blokjes, pers de citroen uit. Pluk de muntblaadjes van de steeltjes. Mix alles in de blender tot een glad geheel. Even in de koelkast, zodat het lekker koel is en voilá: een verfrissend drankje! Je kunt natuurlijk ook in plaats van water ijsblokjes gebruiken, zodat het sneller koel is.

    
     
     

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten