zaterdag 16 november 2013

Even voorstellen:


Hoi, ik ben Jeske en word blij van mooie, fijne, leuke dingen oftewel ik houd gewoon van leven! De herfstzon die de bladeren van de kastanjeboom een goudgele kleur geeft. De kop thee op de bank, na een barre fietstocht door regen. Mijn blote voeten in het zand. Autorijden zonder file met je gedachten op nul. De eeuwige lach van de straatkrantverkoper op de hoek bij de supermarkt. De tramconducteur die zegt dat je in het echt veel mooier bent dan op je OV chipkaart. Gewoon die leuke fijne kleine mooie dingen, kijk eens om je heen en geniet.

Ik houd van koken en dan ook van eten natuurlijk. Ik geniet van een goede kop koffie. Word razend enthousiast van hockey en mijn team. Zet graag al mijn gedachten opzij in een heerlijke run met mijn hoofd in de wind, ben trots als ik weer hardloopwedstrijd heb voltooid. Geniet van avonden met mijn vrienden, leuke tripjes of een gezellig avondje in de kroeg.

En al die leuke dingen, al die nieuwe ontdekkingen wil ik met jullie delen op mijn blog:


Opening doors to all the good things in life.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten