zaterdag 16 november 2013

Good sports: Running motivation

Net als bij veel hardlopers ontbreekt bij mij af en toe de motivatie om na mijn werk niet meteen op de bank neer te ploffen, maar me in mijn hardloopoutfitje te hijsen en een lekkere ronde te gaan rennen. 
Je kent het wel: "Het was koud, ik heb al 3 avonden op het hockeyveld gestaan, geen zin om mijn sportkleding weer in de trein mee te sjouwen richting mijn ouders, het regent, morgen ga ik echt."

Gelukkig is er op het wereldwijde web heel wat inspiratie te vinden om toch te gaan rennen:


Girls love 2 run: Absoluut mijn favoriete running blog, 2 enthousiaste meiden vermaken je niet alleen met blogs over hun hardlooptrainingen en wedstrijden, maar ook over hun favoriete gerechten, hun dagelijks leven en 'zweet-dates' waarbij ze interessante mensen ontmoeten.

Fitsugar: uiteraard vind ik het running-gedeelte het meest interessant! Een site vol met tips voor de juiste training, kleding, het beste voedsel voor een wedstrijd en running-music.

Just keep running: Blog van een aantal Nederlandse meiden over hun hardloop-ervaringen, tegenslagen, motivatie en bordevol tips over trainen, rekken, spieren, tempo etc.

En dan nog dit: Stay motivated!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten