zaterdag 16 november 2013

Good food: Voedselkunst


In mijn vorige post liet ik je kennismaken met een van mijn favoriete hartige taarten, ook deze is absoluut de moeite waard om op tafel te zetten en je gasten te verrassen. Het kost je iets meer tijd, maar dan heb je ook wat! Op een lazy sunday hing ik met mijn moeder voor de TV en keken we naar een van mijn favo zenders: 24 kitchen, Rudolph was weer heerlijk aan het bakken in Rudolphs Bakery en bracht me op een waanzinnig idee: de groenteroostaart. Een mooi staaltje voedselkunst.

Met Kerst zaten mam en ik te brainstormen wat we op het menu zouden zetten, ik was de groenteroostaart natuurlijk nog niet vergeten en dit leek mij het ideale moment om een feestelijk bijgerecht op tafel te zetten. Gele courgettes zijn in ons boerendorpje uiteraard niet te vinden, dus het werd gewoon groene courgette die we gewend zijn en winterpeen, maar dit mag de pret niet drukken, het resultaat was verbluffend.
  


  Surf voor het recept en het filmpje naar 24 kitchen.

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten