zondag 1 december 2013

Good Places: Rotterdam online




Laat me je de stad tonen waarvan ik ben gaan houden....

De eerste zin van het nummer "Rotterdam, de allermooiste rotstad die er is". Ik woon inmiddels al zo'n 7 jaar in Rotterdam en ja inmiddels is mijn verliefdheid voor Rotterdam over gegaan in houden van. Rotterdam biedt zoveel leuks en dat begint al online. Zie hier de leukste webadresjes!

Deze blog over de foodcultuur van Rotterdam ontdekte ik onlangs.De journalisten Wim de Jong,  Frank van Dijl en Mirjam de Winter, en internetondernemers Robert de Boer en Gijsbregt Brouwer schrijven op dit online platform alles over eten in Rotterdam, van nieuwe restaurants tot clubs, foodevents tot smaaklabs.

Magazine uit liefde voor Rotterdam, plaatsen dagelijks mooie foto’s en tips op hun Facebook-pagina. De magazines vind je hier.

Facebook-pagina die bestaat voor meerdere steden, gelukkig ook voor Rotterdam! Op deze pagina worden de wat onbekendere of uniekere plekken van Rotterdam met je gedeeld.

Rotterdam door de ogen van Evalien, Fery en Marc. Blog met tekeningen van bekende en wat onbekendere stukjes van Rotterdam. 

Tante Sjaan kent Rotterdam op haar duimpje en laat jou op haar blog zien wat er allemaal te doen is in de stad.


Een blog over mode en stijl in Rotterdam. Met streetstyle Rotterdam, achtergrond informatie over Rotterdamse mode-iconen en de leukste stijladviezen en shopadresjes!

Rotterdam 010
Site met informatie over de nieuwbouw en architectuur van Rotterdam.

En dan tot slot: de ode aan Rotterdam.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten