maandag 9 december 2013

Good sports: Bruggenloop


"Nee, ik ga niet!"
"Ik heb gewoon echt geen zin"
"Waarom doe ik dit eigenlijk?"
"Ik ga falen, heb nog nooit meer dan 11 KM gelopen, waarom zou dit dan wel lukken?"

Die zinnen speelden de afgelopen week door mijn hoofd. En dan droom je ook nog eens dat je je verslaapt en te laat komt (als je het mij vraagt onmogelijk als de run pas om half 4 begint). Dan heb je ook nog eens al die vrienden: "Jij bent zo sportief, jij redt dat makkelijk".... AAAHHHH pressure! Waar ik het over heb?

De Bruggenloop in Rotterdam: Een run van 15 KM over twee van de bekendste bruggen en langs de skyline van Rotterdam.

Of het zwaar was? Ja best, vooral die 1 KM stijgen op de van Brienenoordbrug, maar daar stond dan wel weer 1 KM dalen tegenover. Of het leuk was? Ja, het was een prachtige run, ik heb genoten! Of ik het gehaald heb? Yeah I've beaten the bridges! Zelfs binnen mijn streeftijd onder het anderhalf uur, ik klokte gewoon een nette 1.27.47.

En nu? Spierpijn? JA! Voldaan en trots? JA! Volgend jaar weer? JAAAA!




En dan ook nog eens 15 KM erbij voor #whywait, de teller staat op 31.49, nog maar 38.51 KM's te gaan.

Before 
After 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten