maandag 2 december 2013

Good sports: #whywait


#whywait, dat is de naam van de decemberactie 2013 van Girlslove2run. Want waarom zou je wachten tot het nieuwe jaar om met je goede voornemens te starten? En zeker op zo'n stralende dag als deze met perfecte temperaturen. 

Het doel is om 70 KM te lopen in de maand december, of je dat nu doet in 10 x 7 KM of 7 x 10 KM, loop je de ene dag 20 KM en de andere 3 KM, your choice, just go for it! Dat scheelt weer in de December-kilo's die er aan komen met alle feestjes.... Pepernoten, Marsepein, Taai Taai, Wijntje hier, biertje daar, aaaah yeah het is weer tijd voor Kerstontbijt, Steengrill-sessie 1, 2 & 3, NYE, Champagne, Oliebollen, yummmm!! Thank God I'm a runner!

Vandaag had ik in mijn hoofd op minstens 12,5 KM te lopen omdat de 15 KM bruggenloop zondag op het programma staat. Helaas gooiden wat pijntjes in de spieren roet in het eten. Ik probeerde me vooruit te slepen, maar had het gevoel nauwelijks vooruit te komen. Een disfunctionerende GPS werkt dan ook niet echt mee, als je 102,6 KM per uur loopt, weet je dat er iets mis is. Dus ik liep maar wat. Balend kwam ik thuis met het idee dat ik er maar een KM of 7 op had zitten. Gelukkig, gelukkig bleek het bij meting heel wat meer te zijn. Ik liep 9.36 KM!! Nog maar 60,64 KM te gaan dus.

Ga jij ook de uitdaging aan en doe je mee om 70 KM op de teller te zetten? Meld je dan ook op de Eventpage #whywait van girslove2run.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten