woensdag 25 december 2013

Good sports: Almost there


Nog even en december zit er weer op. 70 KM deze maand lopen; dat is het doel van de actie #whywait van Girlslove2run. Ook ik zette me aanwezig op het Facebook-event. Op zich nothing to lose wanneer ik het niet haal, want wie controleert mij immers, maar toch deze actie geeft me een of andere psychologische druk, waardoor ik het toch wil halen, jullie weten; ik houd niet van haken, ik haat opgeven, ik wil bewijzen.

Vanmorgen werd ik om half 11 wakker, de zon scheen door mijn lamellen en het zag er behoorlijk windstil uit, time to run! Snel een kop thee, een glas jus en een eierkoek naar binnen en go. Eigenlijk stond het rondje Appelaarsedijk op de planning, 5 KM is wel genoeg voor  eerste Kerstdag, het ging dan ook niet bijzonder lekker, want ondanks dat het windstil leek.... stond er toch behoorlijk wat wind in de polder... Maarja die 70KM moet gehaald worden, en hoe meer ik nu doe, hoe minder ik moet doen... Dus ik verlengde mijn rondje toch nog met 2,14 KM en dan op naar de Kerstbrunch!

For the record: 65.3 KM op de teller.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten