vrijdag 11 april 2014

Good sports: Laatste voorbereidingen voor de 10KM

Already finished!
De Marathon Experience is weer terug in Rotterdam, hardlopers uit alle windstreken verzamelen zich in het WTC om hun startnummer op te halen, de laatste informatie in te winnen en zich te vergapen aan alle trends op hardloopgebied.Ook ik was van de partij, en natuurlijk kon ik het niet laten even een rondje langs alle hardloopmerken te maken. Omdat ik nog geen idee wat ik aan moet zondag, bedacht ik dat ik wel wat inspiratie kon gebruiken. Van de dame in de rij voor me moest ik gewoon een hemdje aan doen, je hebt het toch wel warm na 1 KM, beter te koud dan te warm, daar ga je alleen maar harder van rennen. Want ja wordt zondag het warm genoeg voor een shirtje, of heb ik toch iets met lange mouwen nodig... Dat is de vraag en daarom daalde ik vanmiddag natuurlijk niet met lege handen de trappen van het WTC af, maar ik scoorde last minute nog 2 shirts, een met lange mouw en een met korte, je weet maar nooit! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten