woensdag 2 april 2014

Good sports: what to eat before running?



Op een of andere manier gaan mijn trainingsrondjes verassend goed als ik een mcKroket als bodem heb. Hoe dat kan? Ik heb geen idee, misschien dat ik dan in mijn hoofd heb dat ik wat heb te vebranden, ik weet het niet.

Voor mijn wedstrijdruns probeer ik echter altijd wel goed te eten, maar wat is goed voor je? Ik google altijd maar wat. Nu vond ik op fitsugar wel een heel handig schema.

 
Als ik dit schema zo bekijk voldoe ik er wel redelijk aan. Meestal ontbijt ik met een bakje yoghurt met muesli en wat vruchten als blauwe bessen, aardbeien of frambozen. Daarna vaak een cracker met pindakaas of een mueslibol en meestal vlak voor de race nog een banaan. Natuurlijk vergeet ik niet genoeg te drinken en ja hop hop hop dan ga ik als een speer ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten