dinsdag 1 april 2014

Good things: Meisjesdromen komen uit!

Sommige meisjes dromen er van dolfijnentrainster te worden, zien zich later als topmodel of willen de verpleging in. Zoals ieder jongetje profvoetballer wil worden, militair of brandweerman. Ik niet, ik schreef in ieder vriendenboekje dat ik schrijfster wilde worden. Dit wisselde nog wel eens met juffrouw of dierenarts, maar schrijven deed ik graag, dus ja schrijfster, dat moest het worden. Toen ik net mijn eerste volzinnen op papier kon zetten schreef ik een boek, althans dat was het in mijn beleving. Mama maakte van mijn schrijfsel een echt boekwerkje en ik tekende de kaft. Het ging over twee kaboutertjes in een bos en daar was natuurlijk ook een gemene heks aanwezig. De precieze inhoud moet ik je schuldig blijven en of ik het afgeschreven heb ook... Wie weet ligt het nog ergens bij mijn ouders te verstoffen in een doos.




En nu komt mijn meisjesdroom een beetje uit, ik schrijf niet meer alleen voor mezelf, maar nu ook openbaar. Ja, ik heb natuurlijk al mijn eigen blog, maar ik mag jullie mededelen dat ik vanaf morgen ook een van de sportieve bloggers ben van Rotterdam Festivals. Samen met sportbloggers Dennis en Jan houd ik onze medeRotterdammers en Rotterdamfestival-lovers op de hoogte van de sportieve evenementen die de stad rijk is.

Morgen kunnen jullie mijn eerste blog lezen over mijn ervaringen met de 10 KM loop bij de ABN AMRO Marathon Rotterdam en de Ladiesrun Rotterdam en mijn voorbereidingen.Vandaag, ja vandaag ben ik al geïntroduceerd en hóe! Als fashionista in hippe running outfits die niet vies is van een beetje zweten ;).  The road is my runway, hell yeah! Lees het artikel hier en houdt de site van Rotterdam Festivals in de gaten voor alle info over hardloopevenementen in Rotterdam en alle andere events die Rotterdam rijk is.

I'll keep you posted!

Rotterdam Festivals: Sportbloggers van start!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten